sobota, 28 kwietnia 2018

NATURA SIBERICA w Rossmannie



     Jakieś półtora tygodnia temu poszłam do Rossmanna żeby kupić jedzonko dla mojej Kici. Ze zdziwieniem stwierdziłam, że w Rossmannie są kosmetyki rosyjskiej marki NATURA SIBERICA. Były tam kremy i scruby do ciała, kremy do rąk i stóp, szampony, odżywki i maski do włosów. Ucieszyło mnie to ale oparłam się pokusie. Kupiłam co miałam kupić i poszłam. Jednak wiadomo jak to jest. Jak mówi porzekadło: ciągnie wilka do lasu. Mnie też ciągnęło i dzisiaj znów byłam w Rossmannie. Kupiłam tylko dwa produkty chociaż miałam ochotę na więcej.


Jeden z tych kosmetyków to Naturalny ujędrniający krem do ciała z ostem szkockim oraz jodłą syberyjską. Duży, plastikowy słoik zawierający 370 ml kremu. Drugi produkt to Krem nawilżający do rąk. Tuba ma pojemność 75 ml. Zamierzałam kupić krem do ciała z tej samej linii co krem do rąk ale, niestety, już go nie było. Zdecydowałam się więc na ten, który widać na zdjęciu. 
Kosmetyki będą musiały trochę poczekać zanim znajdą się na łazienkowej półce ale niezbyt długo. Mam nadzieję, że dobrze się spiszą. 

13 komentarzy:

  1. W "moich" Rossmannach te kosmetyki są już od jakiegoś czasu. W ogóle coraz więcej tam marek naturalnych, co bardzo mnie cieszy. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że u mnie, w małym miasteczku, nowości pokazują się trochę później :)

      Usuń
  2. Musze przyznać, że Rossmann ostatnio coraz bardziej mnie zaskakuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jest wszedzie ta marka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. W moim mieście też już jakiś czas są te kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś czas temu, już ponad rok, widziałam kosmetyki tej marki w aptece DOZ. Teraz już ich tam nie ma.

      Usuń
  5. Ja teraz testuję produkty tej marki.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem Twoich opinii. Będę czekać na recenzje :)

      Usuń
  6. ostatnio właśnie ciągle przyciągają mój wzrok w rossmanie :D Chyba też się jednak skuszę na zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi sie podoba ! rewelacja !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...