sobota, 3 marca 2018

PHYTORELAX Żel do higieny intymnej z organicznym rumiankiem




        Jeszcze niedawno do higieny intymnej używałam naturalnych mydeł w kostkach, takich samych jak do mycia całego ciała. Pewnego razu skusiłam się na żel do higieny intymnej i tak się zaczęło. Teraz używam wyłącznie żeli i chętnie testuję kolejne marki tych produktów. Pewnie kiedyś ta faza na żele mi przejdzie i wrócę do mydełek ale teraz żele rządzą :) Dzisiaj przedstawię Wam Żel do higieny intymnej z organicznym rumiankiem włoskiej marki PHYTORELAX  LABORATORIES.



Żel jest jedną pozycją z całej serii kosmetyków z organicznym rumiankiem produkowanej przez Phytorelax. Producent pisze, że Żel do higieny intymnej to wyjątkowo łagodny środek myjący, który zapewnia delikatność i ochronę. Zawiera zmiękczający ekstrakt z kwiatów rumianku, oczyszcza i zapewnia naturalne, fizjologiczne pH intymnych części ciała. Wzbogacony o substancje zmiękczające i nawilżające, które pomagają zwalczać suchość skóry i powstawanie nieprzyjemnych zapachów. Idealny do codziennego użytku dla całej rodziny nawet pod prysznicem.



 250 ml żelu otrzymujemy w plastikowej butelce z pompką zapakowanej dodatkowo w kartonik. Podoba mi się delikatna szata graficzna tych opakowań z dużym zdjęciem kwiatu rumianku. Żelu mam już niewiele na dnie butelki a pompka cały czas działa bez zarzutu.
Kosmetyk ma nieco rzadszą konsystencję niż inne produkty tego rodzaju ale nie jest przesadnie rzadki. Nadal jest to konsystencja żelowa. Bardzo przyjemny jest jego zapach, orzeźwiający, miętowy.
Zgodnie z zapewnieniem producenta żel jest bardzo łagodnym kosmetykiem. Nie powoduje pieczenia ani innego dyskomfortu. Nie podrażnia, a wręcz przeciwnie, łagodzi ewentualne podrażnienia. Jest bardzo delikatny. Dobrze oczyszcza i pozostawia poczucie świeżości.



Skład żelu:



Żel posiada certyfikat COSMOS Organic, co oznacza, że do jego wyprodukowania użyto minimum 95% składników organicznych.
Kosmetyki marki Phytorelax  można znaleźć w kilku sklepach internetowych np. w Tagomago. Aktualnie nie ma w nim ( ani w innych sklepach) żelu do higieny intymnej. Myślę, że to przejściowa sytuacja. Ja swój żel kupiłam w grudniu. Wówczas sklep Tagomago sprzedawał go w cenie 55 zł. Nie skorzystałam. Uważam, że to zbyt wygórowana cena. W internetowym sklepie Empik znalazłam ten sam żel w cenie ok. 31 zł. Kupiłam go jednak nieco później w cenie promocyjnej ok. 18 zł. Czasem warto troszkę poczekać :)



Znacie kosmetyki Phytorelax? 

12 komentarzy:

  1. Różnice cenowe znaczące.Nie znam marki, ale przekonałaś mnie do tego żelu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel jest bardzo fajny i warto go kupić ale w rozsądnej cenie :)

      Usuń
  2. Też tak mam :DDDD faza mydlana musiała na chwilę ustąpić fazie żelowej do higieny intymnej i mleczkowej do twarzy :D
    Teraz stosuję je zamiennie, trzeba sobie urozmaicać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem za urozmaicaniem. Zdarza mi się wracać do sprawdzonych kosmetyków ale dopiero po jakiś czasie. Jedynym wyjątkiem jest chyba puder Lavery, który zużywam jeden po drugim :)

      Usuń
  3. Używam naturalnego mydła do higieny intymnej. Poza tym jeszcze w inny sposób o higienę dbam, bo mam w domu biobidet i się podmywam po skorzystaniu. Trochę mi się wydało że to kosmiczne urządzaenie jak pierwszy raz je zobaczyłam, a teraz sobir nie wyobrażam, że mogłoby go zabraknąć w mojej tolaecie

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę fajna tematyka bloga, fajnie piszesz, będę wpadać częściej! ;) Mój blog - www.kasisiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś strasznie uczulił mnie płyn z aloesem i potem ratowałam się innym kosmetykiem właśnie z rumiankiem. Pewnie byłabym zadowolona z tego żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do higieny intymnej ciężko znaleźć idealny płyn, ale ten daje radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne inspiracje i ciekawie prowadzony blog tak trzymac ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A może warto pójść w stronę kosmetyków, perfum od Avon??? W sumie wiele fajnych ofert ma ta marka. Można byłoby więc się u nich rozglądnąć. W dodatku zdradzę Ci, że możesz dużo taniej kupić ich produkty będąc w klubie konsultantów. Także warto, aby podziałać sobie jako konsultantka avon.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z opisu wydaje się to być bardzo fajny produkt warty wypróbowania. Przyznam że chętnie go przetestuję.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...