czwartek, 27 lipca 2017

SALTO Naturalne mydła



      Jak już wspominałam byłam w kwietniu na warszawskich targach kosmetyków naturalnych Ekocuda. Oczywiście, było nie do pomyślenia, żebym wróciła stamtąd z pustymi rękami, kupiłam więc kilka kosmetyków. Na targach było sporo stoisk z mydłami w kostkach. Były tam mydlane marki, których jeszcze nie znałam, natknęłam się też na markę o której nawet nie słyszałam. Było to stoisko z mydłami marki SALTO. Jako, że wcześniej kupiłam już kilka mydeł innych marek, to tu skusiłam się już tylko na dwa mydełka: Melissa aphrodisiac i The Provencal.


Melissa aphrodisiac to Mydło rumiankowo-owsiane, nawilżająco-oczyszczające. Mydło łagodne dla skóry i dla nerwów. Rumianek działa przeciwzapalnie i odkażająco. Płatki owsiane mają właściwości kojące, lekko złuszczające. Idealne do delikatnego oczyszczania skóry zarówno suchej jak i tłustej. Olejek melisowy uspokaja i poprawia humor.


Kostka o nieregularnym kształcie i nierównej powierzchni waży 100 g. Zatopione są w niej drobinki liści i kwiatów rumianku rzymskiego. Zapach mydła jest delikatny, ziołowy. Podczas kąpieli mydełko wytwarza obfitą pianę. Oczyszcza skórę dokładnie ale jest jednocześnie delikatne. Nie powoduje podrażnień skóry i nie wysusza jej. Mydełko zawiera zmielone płatki owsiane, co powoduje, że jest trochę szorstkie lekko peelinguje skórę. Myję nim całe ciało i twarz. dobrze się też spisuje w higienie intymnej.

Skład mydełka (INCI): Sodium Olivate, Sodium Cocoate, Sodium Sheabutterate, Aqua, Glycerine, Sodium Castorate, Anthemis Nobilis, Avena Sativa, Anthemis Nobilis Extract, Saponaria Officinalis Root Extract, Cymbopogon Winterianus Oil, (Citronellol, Geraniol).

Druga kostka nosi nazwę The provencal i, jak nietrudno się domyślić, jest to mydło lawendowe.



Mydło lawendowe, kremowe, delikatne, wspaniały zapach prawdziwej lawendy.
Olejek lawendowy - silnie odkażający, antybakteryjny, antygrzybiczy, goi rany, łagodzi świąd, pielęgnuje. Mydło lawendowe, dzięki dużej zawartości olejku lawendowego, dobrze skórę pielęgnuje, odżywia, wspomaga i działa przeciwzapalnie. Mydło doskonałe dla dzieci, dla skóry atopowej i wrażliwej.


Kostka waży 100 g i zatopiono w niej ususzone kwiaty lawendy. O tym mydle mogę powtórzyć wszystko, co napisałam o poprzedniej kostce. Że dobrze się pieni, jest delikatne, dokładnie oczyszcza skórę ale jej nie wysusza itd. Ale to mydełko ma jeszcze jeden ogromny atut, a mianowicie zapach. Piękny, intensywny zapach lawendy, który spowodował, że  się w nim zakochałam. Wąchając tę kostkę mam wrażenie, że wącham żywy, kwitnący krzaczek lawendy. Widać, a właściwie czuć, że producent nie pożałował lawendowego olejku eterycznego. Miałam już kilka mydeł lawendowych innych marek ale żadne z nich nie pachniało tak pięknie jak mydełko od Salto. Jestem nim zachwycona i polecam wszystkim, którzy lubią zapach lawendy.

 
Skład mydełka (INCI): Sodium Olivate, Sodium Cocoate, Sodium Sheabutterate, Aqua, Glycerine, Sodium Castorate, Lavandula Angustifolia Flower, Saponaria Officinalis Root Extract, Lavandula Angustifolia Flower Oil, (Geraniol, Limonene, Linalool).
Mydełka były na targach sprzedawane bez indywidualnych opakowań. Wybrane kostki wkładano do papierowej torebki dołączając do każdego mydła pomarańczowy kartonik ze wszystkimi potrzebnymi informacjami.   

16 komentarzy:

  1. Takich mydeł używam do czyszczenia pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi szkoda używania takich naturalnych mydeł do czyszczenia pędzli Mydła są tak świetne, tak miękkie i tak cudownie pieniące się,ze używam ich do mycia ciała. Działają cuda.Moja skóra ma duże skłonności do alergii. Po przestawieniu się na mydła naturalne odrzuciłam bardzo wiele drogeryjnych kosmetyków. A moja skóra ma sie bardzo dobrze ( alergii brak).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zainteresowałam się mydłami naturalnymi ze względu na problemy skórne. Potem przyszła kolej na pozostałe kosmetyki bo jaki sens ma używanie mydeł naturalnych, a szamponów, kremów i innych mazideł chemicznych?

      Usuń
  3. Nie przepadam za mydełkami w kostkach, ale czasem sama je kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wręcz przeciwnie. Uwielbiam naturalne mydła w kostkach natomiast czasem kupuję żele pod prysznic :)

      Usuń
  4. Ale fajne! Takie nieregularne kostki,po których widać, że są robione ręcznie, robią na mnie największe wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą w stu procentach. Też lubię takie właśnie kostki :)

      Usuń
  5. uwielbiam naturalne mydełka, wciąż powstają nowe, aż trudno nadążyć, to z lawendą chętnie bym przygarnęła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mydełko lawendowe jest świetne. Masz rację, powstają wciąż nowe mydlarnie. Chyba nie damy rady przetestować wszystkich ich produktów :)

      Usuń
  6. fajnie wyglądają:) Ja ostatnio robię tylko i wyłącznie moje mydła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę :) Ja, niestety, nie potrafię zrobić mydła.

      Usuń
  7. Wyglądają ciekawie ;)

    Zapraszam https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. I love natural soaps, it's still new, it's hard to keep up, with lavender I would be willing to admit

    หนังใหม่

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...